Pages

23 January 2011

RoUnd2 keJap...

AsSaLamaLAIkum,,,,ehem3,,acewahhh...nie dh msuk second post..rajin jgk aku nk updte..hehe..

Nk crita la skit sejak msuk alam praktikal nie,mood aku=baik-KO+hapy*misszz=500...hikhik
bla dh praktiekal kt tmpt gverment nie dah tentu la dpt cuti 2 hary to pown boring smpai thp gla2 dh sbb asyik t'peruk ja lam istana(home)..

AL-KISAHNYA bermula;;;;;;;;;;;


PoNpONpONPOnnnnpooooonnnnn...bunyi hon kreta2..
jenguk kt pntu*-*rupa2 nya spupu aku dr penang blik kg..
yahooo bez nie:: sebab lam otak aku nie dh dpt set nk buly dia kejap..fkir punya fkir dpt la sciput idea..alang2 dh boring nie aku pon ajak la dia bwk kmi(family aku) jln2+shoping kejap..dekat2 aje..dgn reaksi muka spupu aku yg hapy(xrela)+ leteh2 dia tpksa jgk la bwk aku g jln2...huhu


STORY::MORY,,,
Kt kedah skrg nie dh ada 1 tmpt menarik  tp kna pergi dlm suasana mlm la..bru cun..kt A.star ada mini ict tau jgn igt kedah nie  xmaju mmg silap bsr la!!!!spe yg nk pergi2 blh la snap2 wt knagan,cuci2 mata yg rabun2 kot2 blh terang blik.hikhik..........................lam pjlanan2 ad la jgk niat dihati nk singgah kt mini ict2 tp....apa kn daya dh rmai sgt makhluk2 kt kedah nie lepak2 kt si2 so niat kmi pn cncel laaaa................hmm..mak aku pown mula la bg idea nk trus g shoping;so shoping la kejap smpai nk tputus kaki asany..nsbek xda troliy,lau ada grenti aku org first yg  msk dok lam troly2.....AL-mklum la pmpuan nie klu shoping mmg pelik xsikit;;;;x igt dunia klu dpt shoping..lau beli brg2 smpai tsenget3 body..bukn aku yea...huhu..................................................Jln2 pown dh,shoping pown dh,time mkn la saat2 yg dinanti2 kn...huhu yg bes nya aku dpt MKN 3KALI..jgn jeles yea..first oder aku mkn dh nk abes  pas2  bru mak aku  mntak  aku pown bg la..sbabnya mkanan mak aku ada ayam????so aku pn bg la mknan aku kt dia wlaupn tgal saki baki..mak::sory yea..hehe..order yg ke2 pown smpai..yg2 pown silap order.tgu ap lg aku ngap jela..huhu..mak aku pown order la lg utk order yg ke3 akhirnya aku jgk yg ngap mknan tu...hahaha...mak aku nie spesis xmkn ayam!!!pelik3..aku pn hairan knp...bruntung la..spe yg xmau 3kali mkn..mkn smpai perut botek plak2 .. jgn Jelez yee adik2 ku syg..hehehe..**eeeeerrrrgggkkkk kenyangnye..heehhe

nie haa first order;;second&third order xsempt snap
sbb dh ad lam prut;;nmpk sgt lpr.haha..

nie haa spupu aku ,dye ad kembr seiras tau
baik tp suka tipu aku..xsuka3!!!
still single..spe nk jd mkwe dya sila hubungi sy ditalian 500
tuttttttt

                                            
haaaa nie la my mum,,cntik cm sy kn..*jgn pulun k*
nie la mak tsyg..sporting tau
suka potpet*xsuka3*
xkedekut*suka3*
tiap2 ary bg duet blanja g keja..
thanks ye mak..
syggggg makk..
huhu





 yg nie la adik gurl aku..
dye yg pling gedix..haha..aku baik k
tp..yg pling cerdik dia la..huhu
dok brangan2  nk jd dokter ortopedik
mcm angkaswn ngra kta 2la..
doa2 kn yea..





haaa yg nie la satu 1 nya hero dlm fmly aku
manja org nya tp ngn mak aje..
rjin gk la..
sruh ja bt ap pn mst dya bt(not bendul ok!)
suka blnja aku..haha..
untung ada adik cmnie...
xmlawan;xbyk alasn;
gud boy!!!






waaaa...tgk2 ada org blanja..huhu..



                                    


0 comments:

Post a Comment